Reklamácie a vrátenie tovaru

Nie si so svojim tovarom spokojný?

Tovar môžeš do 30 dní poslať naspäť na našu adresu a my ti ho s radosťou vymeníme za inú veľkosť, iný produkt, alebo vrátime peniaze na tvoj účet. Záleží len na tvojom prianí. :-) Ak budeš chcieť vrátiť peniaze, nezabudni pripísať číslo tvojho účtu.

Ale bacha, aby sme mohli prijať tovar ako vrátenie, nesmie niesť známky nosenia a nesmie byť poškodený.

Ako postupovať?

Jednoducho vyplň spodnú časť faktúry, ktorá prišla spolu s objednávkou, a nepoužitý tovar nám zašli spolu so spodnou časťou faktúry Slovenskou poštu na adresu:

FROGMAN - WOODMINT #13292
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Sprievodcu nájdeš tiež na tejto stránke: http://www.woodmint.cz/vymena/.

Kedy a ako dostanem svoje peniaze naspäť?

Čiastka ti pristane na účet najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa, kedy ti príde e-mail o prijatí tovaru. Pre istotu si uschovaj podací lístok než ti potvrdenie o prijatí balíku od nás príde.

Reklamácie

Pokiaľ je s tovarom čokoľvek v neporiadku, neváhaj sa nám ozvať na e-mail info@woodmint.sk alebo telefonicky na +420 721 933 250 a náš tým poradí, ako ďalej postupovať.

Pri reklamácii tovaru ideálne vyplň a pošli nám v balíčku tento reklamačný formulár .